В чем заключается этот интерес?Было бы интересно )
он и так сломанВ чем заключается этот интерес?
Заново переделывать баланс классов?
как вариантну как минимум хотя бы повысить до 8-10
он и так сломан
А что сломано?ну как минимум хотя бы повысить до 8-10
он и так сломан
урон и деф арчер классов например, маги которые бьют цифры в разы больше чем в поле, где пул хп х3А что сломано?
The only broken thing in olympiad is the bow dmg from other classes except archers. Most mages try to survive from cc tanks and from icon. SK with bow deals 2.8k dmg( no sos) in a mage with divine protection activated. Hellknight stun 20 seconds and cancel 7-8 buffs in 15 seconds. Mages need very to use their power in a specific time and always need to have celestial vs tanks, while tanks run and use bow. Gameplay….урон и деф арчер классов например, маги которые бьют цифры в разы больше чем в поле, где пул хп х3
Заточка +6 более менее держит равенство между теми, кто зависим от точки оружия и теми, кто не зависим.Короче, я не понимаю одного, почему на х1к, где каждый фул, точка на Оли до +6? В чем проблема снять ограничение на заточку, а на х50 оставить. Было бы интересно )
I flew on a mage, in 90% of cases I did not encounter problems with tanks, except for strong paladins. SC turns out to be 5k from a hydroblast when there is not even a gap on me, because SK, HK die from 1 elemental, I do not know what your problem is, you complain about damage from SC in 2k, when the mage in response gives 7k, and in the open arena tanks can not even dodge cancel. The main problem of mages is Shreks.The only broken thing in olympiad is the bow dmg from other classes except archers. Most mages try to survive from cc tanks and from icon. SK with bow deals 2.8k dmg( no sos) in a mage with divine protection activated. Hellknight stun 20 seconds and cancel 7-8 buffs in 15 seconds. Mages need very to use their power in a specific time and always need to have celestial vs tanks, while tanks run and use bow. Gameplay….
In open arena tanks use bow and hit. Mages in open arena use celestial active,life force , arcane shield, lord protection and spam heal. Tanks have no gameplay in open arena just use antimagic,ud etc and hit with bow… what are you talking about? Which mage you played? What name?I flew on a mage, in 90% of cases I did not encounter problems with tanks, except for strong paladins. SC turns out to be 5k from a hydroblast when there is not even a gap on me, because SK, HK die from 1 elemental, I do not know what your problem is, you complain about damage from SC in 2k, when the mage in response gives 7k, and in the open arena tanks can not even dodge cancel. The main problem of mages is Shreks.
what's so hard about pressing cancel clearance and killing the tank? The tank dies easily even in ud, I played on mmIn open arena tanks use bow and hit. Mages in open arena use celestial active,life force , arcane shield, lord protection and spam heal. Tanks have no gameplay in open arena just use antimagic,ud etc and hit with bow… what are you talking about? Which mage you played? What name?
как ты собрался убивать условного ЕЕ\ПП\Биша\Овера если у них будет заточка +14Короче, я не понимаю одного, почему на х1к, где каждый фул, точка на Оли до +6? В чем проблема снять ограничение на заточку, а на х50 оставить. Было бы интересно )
как ты собрался убивать условного ЕЕ\ПП\Биша\Овера если у них будет заточка +14
да и каждый фулл на х1000 это спорное утверждение
тут поломан фарм при этом фулл чар стоит уже более чем 100к голды
Как можно сломать то, чего никогда не было?) мифический баланс в этой игре не предусмотренон и так сломан
Овера? Наркаман штоли? Ыыыыкак ты собрался убивать условного ЕЕ\ПП\Биша\Овера если у них будет заточка +14
да и каждый фулл на х1000 это спорное утверждение
тут поломан фарм при этом фулл чар стоит уже более чем 100к голды